Opis delovnega mesta in naloge:
• Pridobivanje novih strank,• Planiranje in vodenje strank v CRM programu,
• Izvajanje prodajnih in poprodajnih aktivnosti,
• Planiranje in postavitev ciljev prodaje,
• Skrb za prepoznavnost produktov,
• Skrb za obstoječe stranke,
• Spremljanje ter analiziranje konkurence na domačem ter tujih trgih,
• Organizacija sestankov in predstavitev,
• Upravljanje portalov in spletne strani,
• Priprava in planiranje prodajnih in marketinških aktivnosti,
• Priprava poročil
Nudimo:
• Redno delovno razmerje,• Možnost stalnega izobraževanja in osebnega razvoja,
• Stimulativno nagrajevanje,
Pričakujemo:
• Dobro razumevanje angleškega jezika - pogoj,• Vozniški izpit - pogoj,
• Dobro poznavanje IT trga (slovenskega in globalnega),
• Usmerjenost v rešitve,
• Razumevanje projektnega vodenja strank,
• Poznavanje poslovnih procesov,
• Prodajna naravnanost,
• Prodornost in pogajalske veščine,
• Zmožnost prilagajanja glede na trenutne potrebe strank,
• Zmožnost predstavitev zahtev strank tehnični ekipi,
• Samoiniciativnost in pro aktivnost,
• Najmanj 1 leto primerljivih delovnih izkušenj,
Delovno mesto je v Ljubljani
Če ste se v opisanem prepoznali in ocenjujete, da lahko s svojo energijo in predanostjo z nami ustvarjate res edinstvene priložnosti za naše stranke bomo veseli vaše prijave na delovno mesto: Skrbnik ključnih strank na kadri@vibor.si