Izziv:
Da bi razvili bolj spodbudno učno izkušnjo, je LIS želela zamenjati zastarele table in projektorje z najsodobnejšo tehnologijo. Ena pogosta pritožba učiteljev je bila slaba kakovost slike in zvoka obstoječe opreme, zaradi česar so imeli učenci težave pri razumevanju vsebine. Šola je želela rešitev, ki bi povečala vključenost učencev in omogočila bolj inovativne učne ure.
Rešitev in koristi:
Po oceni ponudb več izobraževalno-tehnoloških ponudnikov se je LIS odločila za interaktivne table Ricoh. Da bi čim bolj zmanjšali motnje, je Ricoh v času šolskih počitnic v dveh tednih namestil 21 interaktivnih tabel. Te rešitve vključujejo zmogljive vgrajene zvočnike in omogočajo učiteljem vključevanje video vsebin v pouk ter deljenje zaslona prenosnega računalnika ali tablice. Uvedba interaktivnih tabel je spremenila učno izkušnjo na LIS in omogočila bolj dinamične, inovativne in spodbudne učne ure.
Stefanie Amann, Ravnateljica prve triade, LIS


